IT-management

FAQ

Implementatie

Alle benodigde stappen voor de implementatie van E-POS zijn beschreven in het implementatieplan. Deze is als PDF te downloaden op deze pagina.

Afhankelijk van het EPD maakt E-POS gebruik van verschillende protocollen. Deze informatie is beschreven op de volgende pagina’s:

  • E-POS koppelen met ChipSoft HiX
  • E-POS koppelen met Nexus
  • E-POS koppelen met Epic
  • E-POS koppelen met EMMA
  • E-POS koppelen CNS Connect
  • E-POS koppelen met overige systemen

De technische support van E-POS wordt vastgelegd in de Service Level Agreement die bij het contact hoort.

De supportlijn van NovaCair is zonder meerprijs beschikbaar op werkdagen van 8:00-18:00 via:

  • Email
  • Telefoon

Doordat E-POS een SaaS-oplossing is wordt het grootste gedeelte van de technische support door NovaCair zelf geregeld. Hiervoor is doorgaans geen IT-tijd benodigd. In de gekoppelde setting helpt NovaCair bij het opsporen van de mogelijke issues.

Ja, een SLA is onderdeel van het contract met NovaCair.

Het is mogelijk om een voorbeeld van een Pakket van Eisen in Excel te downloaden via deze link.

Digitale veiligheid

NovaCair is ISO 27001 & NEN 7510 gecertificeerd. Hierdoor voldoet E-POS aan de geldende maatregelen om software te leveren aan Nederlandse zorginstellingen. Daarbovenop worden op gezette tijden penetratietesten uitgevoerd en wordt alle data binnen Europa bewaard.

Het gebruik van E-POS is veilig. Het triage algoritme is gevalideerd. De resultaten van dit onderzoek zijn gepubliceerd in The Journal of Clinical Anesthesia.

Daarnaast beschikt NovaCair over de benodigde ISO-NEN certificeringen om software te leveren aan Nederlandse Zorginstellingen.

Een compleet Excelrapport van alle technische maatregelen is op te vragen via deze link.

E-POS is ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd.

E-POS verwerkt verschillende persoonsgegevens waaronder relevante data over de gezondheidstoestand van de patiënt.

Een compleet overzicht is hier aan te vragen via de contactpagina.

NovaCair hanteert standaard een bewaartermijn van 1 jaar. Doorgaans worden de gegevens al eerder overgeplaatst naar de interne opslag van het ziekenhuis. Een langer bewaartermijn is bespreekbaar.

Ja, deze worden op vooraf bepaalde tijden uitgevoerd.

Alle data die verwerkt wordt in E-POS, hosten wij binnen Europa.

Gebruik

NovaCair werkt met het train-de-trainer principe. Dat houdt in dat enkele medewerkers van het ziekenhuis door NovaCair getraind worden in het gebruik en support van E-POS.

Deze medewerkers vormen de eerste supportlijn. Dit draagt bij aan de zelfredzaamheid van de klant.

Bij vragen kan er zonder meerprijs geëscaleerd worden naar de supportlijn van NovaCair.

De supportlijn van NovaCair is zonder meerprijs beschikbaar op werkdagen van 8:00-18:00 via:

Gebruikers kunnen inloggen via verschillende wijzen:

  1. Online inlog via gebruikersnaam, wachtwoord en 2-factor authenticatie (mogelijk in combinatie met een IP-block)
  2. SSO van de organisatie
  3. Inlog via SSO van de EPD-leverancier (bij een geïntegreerde oplossing).

Patiënten die een vragenlijst in vullen volgen doorgaans de volgende workflow:

  1. De patiënt krijgt automatisch een email
  2. De patiënt klikt op de link in de email en komt in de webomgeving van E-POS terecht
  3. Gelijktijdig ontvangt de patiënt of mantelzorger een code via SMS
  4. Na het invullen van de code kan men beginnen met het invullen van de vragenlijst

Uw vraag niet kunnen vinden of heeft u nog andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Contact

Stel een vraag:

En wij beantwoorden hem zo snel mogelijk. Snel even hulp nodig?

We zijn ook telefonisch bereikbaar via +31 71 203 2251

    Kom langs

    Bekijk hoe onze software helpt om tijd over te houden voor complexe zorg.

    Telefoon:

    +31 71 203 2251